2021. július 31., szombat

Tesla - kereskedés

Nem érzem az erőt benne, szerintem egyelőre nem fog jelentősen 700 fölé menni, éppen ezért be is raktam egy eladási megbízást 700-ra. 

A nemrég publikált negyedéves jelentése jó volt, most először tisztán a gyártásból is profitot tudott felmutatni, nemcsak a széndioxid kvóták értékesítése miatt lett pozitív az eredménye. Viszont több helyen is azt olvastam, hogy a jelentés után azért nem lőtt ki az árfolyam, mert a nagy alapok nem tudnak rögtön vásárolni, azoknál komoly jóváhagyási folyamat van egy nagybevásárlás előtt. Szóval lehet, hogy a mostani emelkedést a kisbefektetők csinálták, és csak ezután jönnek a nagyok vásárlásai. De a chartot elnézve én inkább azt látom, hogy inkább ősszel lesz az a nagyobb emelkedés.

A C hullám befejezte óta talán egy leading diagonal indult el, annak fut most az ötödik hulláma. Ha az akkora, mint az első hullám volt, akkor 710 körülig emelkedhet még. Ezért adnám el 700-on.

Ha az ABC korrekciónak tényleg vége van, akkor ez a leading diagonal lehet az első hulláma egy nagyobb impulzusnak, ami ATH-ra viszi. De előbb ezt a kis hullámot kell korrigálnia még. Ez az LD két és fél hónapig futott, a korrekciója is legalább ennyi lehet, minek üljek benne.

Ha az ABC még nem a korrekció vége volt, mert például egy háromszög fut, akkor végképp nincs értelme várni. Nem hosszú távra vettem a csomagomat, csak rövid kereskedésre. Ezért szállok inkább ki, és talán majd vissza, ha tisztul a kép.

Napos:

2 megjegyzés: