2021. május 14., péntek

Visszaültem a Teslába - kereskedés

Tegnap élesedett a vételi megbízásom 560-on, amit kb. egy hete tettem be. Ez volt a legelső vételi pontom, el is költöttem itt a pénzemet, mert egyáltalán nem vagyok abban biztos, hogy innen még esik tovább. A 470, pláne a 412 annyira távol van, nem hiszem, hogy lemenne addig az árfolyam.

A napos charton a B hullám egy összetett WXY lehetett, a C talán egy impulzus lesz, aminek még valószínűleg nincs vége, de már elég sokat ment lefelé, és nem biztos, hogy a vége a mostani árfolyam alatt lesz (csonka ötös), vagy akár az sem, hogy impulzus lesz, lehet egy ABC is, és akkor kb. már elkészült.

Eladni nem tudom, hol akarom, azt majd a mozgás dönti el. Ha kilő és robog, akkor akár ATH-ra is mehet, ha valami lassabb hármas szerkezet lesz, akkor még az is lehet, hogy a korrekció nem ért véget és akkor a 780 is túl magas lenne célnak. Majd meglátom.

Napos:

2 megjegyzés:

  1. Bátor, nálam az ideális célzóna 400-470 között van (448 lenne egy célára, ha shortolnám) és nekem az az érzésem, hogy le is fog jönni odáig, most C/3-ban járhat még. NQ naposon már fenntartható bearben van, nekem az az érzésem, hogy az is lejjebb akar még jönni. Ettől függetlenül, ha tudod tartani, akkor jó lesz hosszú távon :)

    VálaszTörlés
  2. Remélem, nem lesz olyan hosszú az a táv. Szerintem a Teslát sokan tartják vonzónak, hamarabb fordul, nem lesz ideje kialakulni egy ideális hullámnak. De hát előre ki tudhatná.

    VálaszTörlés