2021. március 21., vasárnap

Tesla

Időnként szoktam kereskedni is, nem csak harácsolni az osztalékrészvényeket, persze elsősorban osztalékrészvényekkel, hogyha beszorulok, akkor is legyen valami bevételem. De most újra kimerészkedtem a piacra, az osztalék nélküli részvények közé.

Egy ideje a Finviz screener-jén az 52-Week High/Low-ra szűrök, melyik cég esett az 52 hetes csúcsról legalább 20%-ot . Van egy csomó ilyen cég, én ezek közül a megákra (a 200 milliárd kapitalizáció felettiek) szűrtem még. Ha nincs is osztalék, de legalább a volatilitás meglegyen. 

Hárman maradtak fenn a rostán, a Paypal, az Alibaba és a Tesla. A chartok alapján a Tesla tűnt a legjobbnak, sőt, EWP szempontból szinte tankönyvszerűnek. Kíváncsian várom, hogy jól olvastam-e a chartot.

Pénteken vettem Teslát 647,6-on.

A január végi 900-as ATH-ról egy pillanat alatt esett 600 alá. Onnan egy szép impulzus indult el, aminek a korrekciója az elképzelésem szerint pénteken véget is ért, pont 50%-ot korrigált. Innen vagy egy újabb kis impulzussal egy C hullám indul, 750 körüli célárral, vagy egy újabb nagy impulzus, ami ATH-ra viszi. Bármelyik eset is lesz, én csak nyerhetek rajta. Persze ha egy harmadik scenario lesz a befutó és esik tovább, akkor dobhatom az elméletemet a kukába, és ülhetek a kiolvadásig a részvényeimen. De az első kis impulzus, majd a korrekció annyira szépnek tűnnek, hogy nem tudtam ellenállni a lehetőségnek. 

Egyébként meg minden az elektromos autókról szól, hosszú távon nem valószínű, hogy vesztek ezen a vásárláson.

Órás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése