2021. március 13., szombat

Követett részvények - 2021 március

Bank OZK (NASDAQ:OZK)

Az előző hónap óta elkészült négy új gyertya a hetes grafikonon, mind zöld lett. A hetes RSI 85, utoljára 2003-ban volt ilyen magasan. A téglalapomat már elhagyta, egy nagy impulzus megy felfelé. Egyre valószínűbb, hogy amit impulzusnak számoztam lefelé, az egy komplett hármas korrekció volt, nem csak egy nagy A hullám. De azért még követem, mert kíváncsi vagyok, meddig megy fel. Venni ezen az áron nem fogok belőle.  

Community Trust Bancorp (NASDAQ: CTBI)

Még az OZK-nál is nagyobb zöld gyertyák születtek, RSI itt is extrém magas, 75 feletti. Itt vitathatatlan, hogy egy impulzus megy felfelé, annak is a harmadik hulláma. Erről lemaradtam, az szinte biztos. 2020 vége óta jól megy a bankoknak.


Kimberly-Clark Corporation (NYSE:KMB)

Mindkét scenárió változatlanul érvényes, a jó viszont az, hogy szerintem a kék (A) hullámnál is érdemes lehet venni, hiszen ott már 3,7% körül lesz a hozama, és egy ilyen cégnél ez nagyon jónak számít. 122 körül akarok először venni belőle, remélem, lejön addig.


Lockheed Martin Corporation (NYSE:LMT)

Itt is igaz mindkét verzió, most berajzoltam még a piros (B) hullám belsejét is. Még a gyorsabb, kék verziónak is hónapok kellenek, nem számítok arra, hogy gyorsan tudok venni belőle. De 300 körül változatlanul tervezek a vásárlással.


Sysco Corporation (NYSE: SYY)

Nem tudom, meddig megy még fel, mehet ATH-ra is, bár RSI nemsokára 66 lesz, onnan akár fordulhat is. Szerintem nagyot fog esni, remélhetőleg nem azért, mert osztalékot vág. Nem szabad megvenni vakon az esést, elemezni kell a számait. Csak akkor fogok bevásárolni belőle, ha fenntarthatónak látom az osztalékfizetést. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése