2024. április 18., csütörtök

Követett részvények - 2024. április

Havonta ránézek egyszer azokra a papírokra, amikből előbb vagy utóbb venni szeretnék. Általában a hetes chartokat nézem, 4-5 gyertya születik egy hónap alatt, ennyit már érdemes újra kiértékelni. Leginkább azért csinálom, hogy az elképzeléseimet rendszeresen ellenőrizzem.

Változások a listán

  • Robert Half International Inc. (RHI): az áprilisi Top 10 negyedik helyezettje, követem.
  • The Hershey Company (HSY): az áprilisi Top 10 ötödik helyezettje, követem.
  • Lockheed Martin (LMT): nem akar esni. Háborúból egyre több van, ebben a helyzetben egy ilyen jó hadiipari cég jó célpontnak számít. Ennyiért viszont én nem akarnám megvenni, elengedtem. 

Altria (MO)

Egyáltalán nem úgy néz ki, mint aki folytatni tudná a kitörést, szerintem újabb lokális aljra megy, lehet majd belőle vásárolni.




Genuine Parts Company (GPC)

Szerintem a B hullám még nem készült el. Csak az esés 38%-át korrigálta vissza, ez inkább a B/[a] lehetett, most esik még egy kicsit, utána elmegy 157-ig, és csak utána jön a C.



The Hershey Company (HSY)

Elég valószínű, hogy az ATH-ról egy impulzus jött lefelé, tehát a korrekció egy zigzag lesz, aminek most épülhet a közepe. Majd az [y] után jöhet egy hasonló esés, olyan, mint amilyen az első volt, csak esetleg enyhébb meredekséggel.



LyondellBasell Industries (LYB)

Megint kilépett felfelé a csatornából, de aztán esni is kezdett. Igazítottam a csatornán, az elképzelésem változatlan.




Robert Half International Inc. (RHI)

Újragondoltam a csatornát az előző posztom óta. Elsőre meredekebbnek rajzoltam, de azt hiszem, hogy nem az [a], hanem az A az alsó pontja, ezen a rajzon már számoztam is. A mostani esés egyelőre impulzusnak tűnik, ha így van, akkor gyorsan eléri a C-t. Ott már jó vétel lehet, írtam róla.


Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése