2024. április 26., péntek

Deutsche Bank - kereskedés

Na, nincs több Deutsche Bank részvényem. 2018 óta volt, abban az időben aktívan kereskedtem vele, aztán beleragadtam. Most végre az utolsótól is megszabadultam. Nem volt egy jó trade, de most már csak a szépre akarok emlékezni, hogy a végén azért kerestem vele.

Tegnap csinált egy nagy emelkedést, mert jelentett egy jót, 2013 óta nem volt ennyi profitjuk. Én a hetes chart kisebbik csatornájának a tetejéhez tettem be az utolsó eladási megbízásomat 16,5-re, a 17 eurót már nem vártam meg. Persze még az is lehet, hogy megy a nagyobb csatorna tetejéig 25 euró környékére, de már nélkülem. Szerintem egyébként lefordul innen, még nem most, mert be kellene fejeznie az utolsó impulzust, de hát majd meglátjuk.

Hetes:


 
Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése