2024. március 23., szombat

Deutsche Bank - kereskedés

Hej, eladtam a Deutsche Bank csomagom felét 14 eurón! Ezeket a részvényeket még 2017-ben vettem, ilyen hosszú trade-em még soha nem volt, és nagyon remélem, hogy nem is lesz.

Két évvel ezelőtt már eladhattam volna ezen a szinten a papírokat, de akkor mohó voltam és 15 euróra tettem be az eladást, amit nem ért el az árfolyam. Ez a kétévnyi újabb várakozás tanított nekem egy kis alázatot, ezért most 14-en dobtam a felét. A másik felét egyelőre 16-on akarom eladni, de közben nézem, hogyan mozog, mert nem akarok újra alázatot tanulni. Ami megmaradt, az egyébként most majdnem 10% pluszban van.

Amíg ültem a részvényeken, kaptam némi osztalékot és egy kis kártérítést is, nem volt teljesen passzív ez a befektetés.

Egyébként jön megint egy osztalékfizetés május közepén, 0,45 EUR lesz az osztalék, az én bekerülési árfolyamommal ez 3,47% hozamot jelent, de nem biztos, hogy addig tartani akarom a maradék részvényeimet, mert szerintem nincs még itt a kánaán. Én ezt várom:

Ha mégis megy fel, akkor legfeljebb lemaradok egy nagy emelkedésről, de annyit szívtam már ezzel a részvénnyel, hogy nem akarok megint évekre beragadni. A bankok árfolyamát az infláció és a jegybankok döntései határozzák meg, ezek fognak először bezuhanni, ha jön egy nagyobb korrekció, szóval én inkább óvatos vagyok.

Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése