2021. április 30., péntek

Tesla

04.14-e óta esik, és amióta 705 alá került, már nagyon hiszek abban, hogy nem megy új lokális csúcsra, a 03.05-én indult B hullám elkészült. Az első esésnél kisebb meredekséggel várom 540 köré. Ezek a szintek jöhetnek be, szerintem egyre kisebb valószínűséggel. Persze ha lesz egy nagy globális összeomlás, akkor még ezek alá is mehet az árfolyam:

  • 557: ha a C hullám az A hullám 61,8%-a, akkor eddig esik
  • 525: réstöltés, ez egy nagyon kicsi rés, nem hiszem, hogy nagy vonzereje lenne
  • 470: a kezdetektől történt emelkedés 50%-os fibója
  • 420: ha C = A, akkor idáig esik
  • 412: réstöltés. Nagy rés, de nagyon messze van. 11.17-én került be a Tesla az S&P500 indexbe, akkor nyitott 20 dolláros réssel felfelé, nem hiszem, hogy ide egy nagy válságon kívül bármi is lehozná.

Lehet persze, hogy még nagyon sokáig fut ez a korrekció, mert mondjuk egy háromszög lesz a zigzag közepe, és amit B hullámnak számoztam, az valójában csak az első hármasa a B-nek és lesz még négy másik, de ezt most nem lehet tudni.

Ahogy a C hullám halad lefelé, majd nézem a formáját, hol lehet a vége. A H4-en berajzolt csatorna alját ha egy nagy piros gyertyával áttörné, az biztató jel lenne arra, hogy egy impulzus fut lefelé.

600 körül már viszketni fog a tenyerem.

Napos:


H4:

5 megjegyzés:

  1. Egy bajom van csak, hogy a c of b 3 hullám, így lehet nincs kész a B és akar még egy kört menni fel. Meglátjuk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy WXY volt az a B, és nem kell már, hogy ötös legyen a c. Tényleg meglátjuk :)

      Törlés
  2. de amugy nem log skálán nézed a chartot?:) valahogy lineárnak néz ki ami nem tul valid

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Napos meg órás chartokat szerintem nem érdemes log skálán nézni, még a hetest se úgy szoktam. Ez a napos chart semmivel nem lesz másabb logon például, csak ha nagyobb időt fog át a chart, ellaposodik a vége, rosszabbul olvasható.

      Törlés
    2. háááát ja lehet valakinek igy a jo, mindenesetre én elég "messziröl" szoktam vonalazni (de nem honapos gyertyákat nézek), csak mert sokszor egyes közeli pontok ráillenek távoli pontok egyenesére amikor még teljesen más volt az árszint, és akkor ott már elmásznának a csucsok meg mélypontok ha nem logban van

      Törlés