2021. április 15., csütörtök

Tesla

Tegnap élesedett a pár napja berakott eladási megbízásom 780-on, rögtön nyitás után. Majdnem elérte a csatornatetőt, volt egy február 19-i rés 777-nél, azt végre betöltötte, és az előző korrekciót a 61,8-as fibóig visszakorrigálta. De a legfontosabb, hogy a 03.30-án indult emelkedés is inkább zigzag volt, mintsem egy nagy impulzus. Szerintem ez még a korrekció része, az nem ért véget 03.05-én, az csak az A hulláma lehetett, onnan egy B futhatott.

Ha igazam van, akkor most még egy esés jön akár 540 alá is, és csak utána fog újra komolyabbat emelkedni. Ott veszek újra, ha éppen lesz szabad pénzem kereskedni. Ha nincs igazam, akkor lemaradtam a további emelkedésről, de annyi baj legyen, nem szabad túl kapzsinak lenni.

Órás:



2 megjegyzés:

  1. Szia! Grat, szép trade volt :) Nagyjából hasonlóan látom, írtam is róla itt, de az utolsó felkör egyelőre nekem 3 hullám, azaz lehet nincs még kész... mindenesetre jobb most félreállni és megnézni mit csinál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Pont az előbb néztem a blogodon a P/E-s chartokat, a Teslát egyformának gondoljuk nagyobb TF-en valóban. Lehet 3. hullám ez az utolsó emelkedés, de nem akartam poziból megtudni :)

      Törlés