2023. április 13., csütörtök

OTP - kereskedés

OTP-re van három verzióm, én közülük a leglongosabbra szavazok, nem véletlenül vettem részvényeket márciusban. A három verzión kívül lehet még más is bőven, azokat most nem rajzoltam fel.

2022.07.27-én volt egy lokális alj, onnan indult el egy emelkedés 2023.01.24-ig. Ez egy impulzus volt. A korrekciója 03.20-ig tartott, ha a longos verziót nézem. Innen indult egy emelkedés, ami megint egy impulzus lesz, és ennek futott le az első két hulláma. Ezt rajzoltam kékkel, 12200 körül lehet a vége, a nagy lila csatorna tetejénél. Ez egy konzervatív long, mehetne akár ATH-ra is, de nem akarok álmodozni, egyelőre nem olyan a környezet.

A pirossal berajzolt ABC azt feltételezi, hogy az a korrekció, ami 03.20-án véget ért, mégsem ért véget, és egy összetett hármas fut, aminek 11000 körül lesz a vége, és onnan egy új lokális aljra mehet 9000 alá. Még ez is longos verzió jelenleg.

Zölddel berajzoltam legpesszimistább verziót is. A 01.24-én indul korrekció eddig elkészült része nem egy ABC hullám, hanem egy impulzus lesz, aminek most épül a negyedik hulláma, ami nem megy 10535 fölé, hanem még előtte lefordul és megy le 9000 alá. Utána lesz még egy B hullám felfelé és még egy impulzus lefelé, mert egy zigzag lesz a 01.24-től indult szerkezet.

A két pirossal berajzolt árszint validálja majd valamelyik elképzelést. Az viszont elképzelhetetlen szerintem, hogy egy felmenő impulzus után rögtön lesz egy olyan lefelé tartó impulzus, ami a felmenő kiindulási pontja, 7738 alá vinné az árfolyamot. Ha esetleg ez valakit is megnyugtat.

Napos:


Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése