2023. április 15., szombat

Követett részvények - 2023. április

Havonta ránézek egyszer azokra a papírokra, amikből előbb vagy utóbb venni szeretnék. Általában a hetes chartokat nézem, 4-5 gyertya születik egy hónap alatt, ennyit már érdemes újra kiértékelni. Leginkább azért csinálom, hogy az elképzeléseimet rendszeresen ellenőrizzem.

Változások a listán

  • Whirlpoolt (WHR) már nem követem. 125-nél bővítettem egy kicsit, ha visszamegy oda, akkor még elképzelhető, hogy veszek, de elemezgetni már nem fogom. 
  • Comcastot (CMCSA) sem elemzem, mert a rajzom szerint kb. 2025-ben éri el azt a szintet, ahol vennék belőle. A figyelőlistán azért rajta tartom, hátha lesz egy gyorsabb verzió is az esésre.

Aflac Incorporated (AFL)

RSI elérte az 50-et, és az utolsó C-től indult esést pont 50%-ig visszakorrigálta. Akár innen eshet újra. De egy-két zöld gyertya is lehet még, az nem teszi semmissé az elképzelésemet.



Bank OZK (OZK)

Elérte a 32 dolláros célárat, de nem tettem be rá vételi megbízást, tartok a bankoktól. Nagyon úgy tűnik, hogy már fordult, még nézegetem egy kicsit, és lehet, hogy a félelmem ellenére veszek a jövő héten. Ha innen sávtetőig elmegy, az 40-50%-os emelkedést jelentene.


Evercore (EVR)

A pirossal berajzolt árfolyamot éppen nem érte el az utolsó gyertya, tehát lehet még impulzus a (C)-től indult esés. De egy új lokális aljat 78 dollár körül nehezen tudok belelátni.



LyondellBasell Industries (LYB)

Az a korrekció, amit ABC-nek jelöltem, most inkább WXY-nak tűnik. A C nem impulzus lesz, hanem az is egy hármas szerkezet. De nem javítottam a számozást, majd kiderül.



United Parcel Service, Inc. (UPS)

Áttörte a csatornatetőt, nagyon valószínű, hogy lemaradtam a vételi lehetőségről. Még egy kicsit nézem, és ha marad az emelkedés, elengedem a követését.




Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése