2022. február 15., kedd

Követett részvények - 2022. február

Havonta ránézek egyszer azokra a papírokra, amikből előbb vagy utóbb venni szeretnék. Általában a hetes chartokat nézem, 4-5 gyertya születik egy hónap alatt, ennyit már érdemes újra kiértékelni. Leginkább azért csinálom, hogy az elképzeléseimet rendszeresen ellenőrizzem.

Változások a listán

Kikerült a követett részvények közül:

  • Intelt vettem, már nem követem

Új szereplő a követett részvények között: 

  • Nincsen

Aflac Incorporated (AFL)

Nagyon valószínű, hogy az (5)/3 hullám elkészült, most egy darabig sávozik a 4 hullámmal (két hónapig?) és a végén 70 USD körül új csúcsra megy. Onnan pedig egy komolyabbat esik, ott lehet érdemes vásárolni.



Coca-Cola Company (KO)

Megint ATH-ra ment, nincs ötletem, hogy mi ez a mozgás. A havi chartot is nézem, de attól se lettem okosabb. Nem hiszem, hogy 45 alá esne valaha is, és vásárolni sem gondolom, hogy tudok majd belőle, de egy kicsit még nézegetem, mert kíváncsi vagyok, merre megy.


Community Trust Bancorp Inc (CTBI)

Se fel, se le már majdnem egy éve. Elképzelhető, hogy egy negyedik hullám fut 2021 márciusától, és annak most lehet az utolsó lefelé tartó hulláma 38 USD célárral. Ott, ha éppen lesz pénzem, veszek belőle. Ha mégse esik le, hanem kilő, akkor csak nézem, mint a kólát.


Kimberly-Clark Corporation (KMB)

Ez esik szépen. Az (X) hullámot áthelyeztem a múlthavi rajzhoz képest, nem volt kitörés, még korrekció volt az októberben elindult emelkedés. A csatorna aljáig nem biztos, hogy elmegy, majd figyelem a mozgását, és 120 körül már lehet, hogy veszek belőle.


MSC Industrial (MSM)

A csatornát kicsit pontosítottam, de egyébként jó a modell. A 74 alatti rést elég valószínű, hogy betölti, sőt akár a 71 dollárig is leeshet. Ott érdemes lehet vásárolni belőle, mert ennyi korrekció után csak lesz egy kis emelkedés megint.


Sysco Corporation (SYY)

Van egy újabb verzióm is a jövőre nézve, a csatorna aljról való felpattanás. Ha ez lesz, akkor nem érdemes venni, a hozama nem lesz annyira vonzó. Azt hiszem, érdemes elemeznem újra, 2020 augusztusában néztem rá, azóta sokat fejlődött a elemző eszköztáram.



Ha támogatnád a munkámat, a Patreonon megteheted.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése