2019. március 11., hétfő

Raiffeisen

Múlt hét kedden, amikor kiderült, hogy a Raiffeisen is érintett lehet az orosz pénzek tisztára mosásában, 10% felett esett az árfolyam, ezzel elérte a céláramat, vettem is egy kicsit (Eont adtam el hozzá, azon 6% volt). Talán korai volt, de régóta figyeltem már, és léptem. 19,8-ért vásároltam egy adagot.

Hetes charton látszik, hogy 61,8%-ot korrigált, rést is töltött, és egy előző korrekciós aljat is elért (18,8). Napos charton óriási forgalmat lehet látni, fordulós jel általában. Bár itt divergencia még nincsen, a hirtelen esésnek, ami impulzus, még nem biztos, hogy megvolt az alja.

Ideális esetben egy nagy impulzus indulhat felfelé, ami új lokális tetőre viszi, 35 EUR fölé. Kevésbé ideális esetben csak valami B hullám indul meg, ami legvalószínűbben 61,8%-ot korrigál vissza az esésből, a 27-29-es sávba.

Nem pár hónapos menet lesz egyik sem, ha pedig még esik, akkor pláne hosszú lesz. Mindenesetre ha lesz jobb helye a pénznek, akkor eladom már 27 körül, ha nem, akkor kivárom a 35-40-es sávot.

Hetes:

Napos:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése