2019. március 4., hétfő

OTP

Próbáltam megvizsgálni, ATH-k után hogyan viselkedik az OTP. Ha nem néztem el semmit, akkor max kétszer megy egymás után csúcsra (ATH után még a következő nap is emelkedik új ATH-ra), utána egy gyors korrekció jön, 400-1000 forint között. Ma 11980-nal megint csúcsot döntött, kíváncsian nézem, meddig megy el, illetve mekkora lesz az esés utána. Vettem egy kis TS25-öt a meglévők mellé.

12000-ig lehet, hogy elviszik, a kerek számokat szeretik az emberek. De én itt semmiképpen nem vennék, az egy hibás elgondolás, hogy mostantól nincs ellenállás, és mehet bármeddig az árfolyam. Ha eddig még soha nem ment el bármeddig ATH után, most miért tenné.

Napos:

3 megjegyzés:

  1. Tetszik a megközelítés (bux topicba csatolták be a bejegyzésed, innen linkeltem).
    Az én gondolatom, hogy van ellenállás, csak nem az áron kell keresni, az ellenállás különböző tf-ken nálam 12.100; majd egy erősebb nagyobb tf-n, de nem pontosan meghatározható 12250-280-340 (gondolom itt a felső az igazi, mert ott van a certi kiütési pontja, az álmoskönyvek szerint odáig elviszik), vagy 12.800, ahol megint csak található pár tick különbséggel egy certi, szóval ha odáig felmegy, akkor azt is kicsapják.
    Szóval, ha b megy, akkor bikacsapda lesz, új ATH, majd esés, kb itt: https://www.tradingview.com/x/EOQxiizn a tippem -1000-1100, kb 11,100-ig
    Meglátjuk.

    Apropo Bayer, szerint ED volt és száguld felfelé, naposon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem az áron, értem ez alatt, hogy indikátor kép, kivetített hullám nagyság, ZZ csatorna stb. Nem Elliottosoknak lehet em egyértelmű.

      Törlés
  2. Köszi Ad. Igen, csatornák, fibo projection, ezeket szoktam én is célárakhoz használni. Bayert külön kösz, ránézek.

    VálaszTörlés