2024. szeptember 15., vasárnap

Követett részvények - 2024. szeptember

Havonta ránézek egyszer azokra a papírokra, amikből előbb vagy utóbb venni szeretnék. Általában a hetes chartokat nézem, 4-5 gyertya születik egy hónap alatt, ennyit már érdemes újra kiértékelni. Leginkább azért csinálom, hogy az elképzeléseimet rendszeresen ellenőrizzem.

Változások a listán

  • McDonald's Corporation (MCD): már nem követem, sokat emelkedett, nem hiszem, hogy belátható időn belül érdemes lenne venni belőle.
  • Robert Half International Inc. (RHI): megcsinálta, amit vártam, de nem vettem belőle, most már nem követem.

Altria (MO)

Most egy impulzus mehet felfelé, elég erősnek tűnik, 1212 szerkezet, a csatornatetőig elviszi szerintem. Az 65 dollár környékén van, ott fordul, vagy megy tovább, ki tudja.



 

Genuine Parts Company (GPC)

Kb. ugyanazt tudom róla mondani, mint egy hónapja. Elég valószínű, hogy a C nem egy sima C, hanem egy hármas szerkezet lesz. Mindenképpen 125 alá várom.




The Hershey Company (HSY)

Ez bizony kitört az ereszkedő csatorbából, nem úgy mozog, ahogyan számítottam rá. Sok verzió lehet, szerintem sokáig tart majd, amíg eldől, hogy fel vagy le.




Home Depot (HD)

Nagyon szenvedős az utolsó emelkedése, az biztos, hogy nem egy szép impulzus, inkább egy B hullám, ami után esést várnék.




LyondellBasell Industries (LYB)

Mostanában kellene eldőlnie, hogy milyen formában esik (már, ha esni fog). Ha gyors lesz, akkor egy C és impulzus, ha lassú, akkor egy összetett Y. Ebből venni szeretnék nagyon, 70 körül elkezdem szerintem.



Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése