2024. szeptember 6., péntek

AT&T - elemzés

Egy időben az egyik kedvenc részvényem volt, kereskedtem vele és gyűjtögettem is az osztaléka miatt, de volt egy CEO váltás, és onnantól már nem az én részvényem a T. Osztalékot vágott, leválasztotta magáról a médiát, és esett, és esett. De egy ideje figyelem már, mintha fordult volna a trend, és az 1999 januárjában indult korrekció, ami nem is tudom, hány év emelkedést korrigált, talán véget ért kb. egy éve. Azóta emelkedik.

Megnéztem a számait, itt vannak az elemző ábráim róla, nem rosszak. 2022 rossz év volt, de azóta már termeli a pénzt.






De a lényeg a chart, ez itt a hetes:

Nem ment le a csatorna aljára az árfolyam, de csinált egy aljat, és onnan egy erőteljes emelkedés indult. Naposon jóval látványosabb, egy kezdeti zavaros első hullám után szerintem most egy harmadik fut, és a csatorna tetejéig várom, 28 dollár környékéig. Kb. ott van a bekerülési áram, a Warner split és az osztalékok miatt azért ott már bőven nyerőben tudnék kiszállni. Ez a tervem, mert tartani nem akarom, az osztalék miatt nem érdemes.

Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése