2023. február 8., szerda

Nvidia - kereskedés

Tegnap volt egy hirtelen emelkedés, miután Powell megszólalt, és teljesült az Nvidia eladási megbízásom 220 dolláron. Az első felét még 190-en adtam el és rögtön aznap még PFC-t vettem belőle. Ebből az adagból is osztalékrészvényt akarok venni, a Whirlpool-ra tettem be vételi megbízást, arra még várnom kell pár hetet szerintem.

Nvidia egy olyan szinten van, ami után emelkedhet még sokat, vagy éppen eshet is. Már megtanultam, hogy jobb eltenni 30% körüli hasznot, mint várni a duplázásra, ezért inkább kiszálltam.

Napos:

Ez az emelkedés a 108 dolláros lokális aljról lehet egy zigzag, és akkor itt van kb. a vége, vagy egy impulzus, ami most kezd el begyorsulni. Nem az Nvidiától függ, inkább a piac hangulatától, mi lesz belőle. A piac pedig most érzékeny és fordulékony, nem szilárdan bullos.  


Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése