2022. augusztus 16., kedd

Követett részvények - 2022. augusztus

Havonta ránézek egyszer azokra a papírokra, amikből előbb vagy utóbb venni szeretnék. Általában a hetes chartokat nézem, 4-5 gyertya születik egy hónap alatt, ennyit már érdemes újra kiértékelni. Leginkább azért csinálom, hogy az elképzeléseimet rendszeresen ellenőrizzem.

Változások a listán

A Best Buyt (BBY) újra követni kezdtem, venni akarok még belőle. A jelenlegi pozícióm kicsi, és a Randomos számlámon vannak ezek a részvények. A Random-Erste egyesülés miatt az osztalékfizetés címszó alatt beszedett 5 euró a hozamát nagyon lerontja. Jó cég, tartani akarom, és most éppen a beszerzési ár alatt van az árfolyama, megéri bővíteni annyival, hogy a sarc ne fájjon nagyon.

A  Kimberly-Clark Corporationt (KMB) már nem figyelem. Bár még él az elképzelésem, de az alacsony emelései miatt nem érdemes venni belőle, akkor meg minek kövessem.

Aflac Incorporated (AFL)

Még él a számozásom, de már többet emelkedett, mint amire számítottam, és kezd impulzus jelleget ölteni az emelkedés a zigzag helyett, különösen a napos charton. Lehet, hogy a júniusi alj volt a korrekció vége, és lemaradtam róla.



Algonquin Power & Utilities Corp. (AQN)

Itt is van esélye annak, hogy lemaradtam a vételről, nem ment le a sáv aljáig. A sávtetőnél majd eldől, hogy csak egy B hullám fut most, vagy áttöri a tetőt és emelkedik tovább. Elsietni nem érdemes a vételt.


Best Buy Corp. (BBY)

Na még egy papír, amiről lehet, hogy lemaradtam. Mentségemre szóljon, hogy ezt abból a pénzből akarom vásárolni, ami egy múlt heti eladásból jött be, és esélyem se volt az alj közelében venni. A berajzolt sáv ha visszafordítja, akkor 70 körül jó vétel lehet.


Target Corporation (TGT)

Itt teljesen egyértelmű, hogy véget ért egy nagy ABC korrekció és megindult az árfolyam vagy 200-220 közé, vagy ATH-ra. Persze erről is lemaradtam, eladás, másik számlára utalás, és mire vásárolhattam volna, már a kényes ízlésemnek túl drága lett. Ha jön egy kis esés, akkor lehet, hogy még tudok venni. Ezt nem tartásra venném, inkább csak kereskedni.

Ha támogatnád a munkámat, a Patreonon megteheted.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése