2019. április 3., szerda

OTP

ATH-ról az impulzus nem pontosan úgy jött le, ahogyan vártam. A negyedik hulláma kicsi volt, nem törte az ideiglenes csatornát. Óráson RSI alapján elkészült, van egy RSI alj a hármasnál és egy árfolyam alj az ötösnél.

Onnan egy zigzag mehetett fel, és akár már vége is van. A [b]/(a) meredekebb, mint a [b]/(c), ez a zigzagokra jellemző. Persze lehet még ez egy impulzus, de akkor inkább 1212 lesz majd. Mindenesetre most nem ez az elsődleges verzióm, hanem az, hogy innen esik egy impulzussal vagy ending diagonallal.

Órás:

5 megjegyzés:

  1. Igen az OTP-nél elég érdekes alakzat rajzolódott ki egy ék ami óráson sőt 4 óráson de akár naposon is látható valóban a cél ár 12500 és az emelkedés gyér forgalommal ment végbe ami tipikus B jellemzője és az éket is alátámasztja tehát kettő lehetőség ami az esés mellett szó. Különben is az egész OTP HA ARANYBÓL LENNE AKKOR SEM ÉRNE ENNYIT ÉN MEG ÍTÉLÉSEM SZERINT 8000-9000 többet nem ér, tehát 30-40%al túl van értékelve.
    Zig-zagot kifejtenéd jobban meddig várod le és utána, 1-2 be én sem gondolkodom mert az brútál lenne.

    Berni

    VálaszTörlés
  2. Zigzag: egyrészt a [b] hullám az szerintem, amit (a), (b), (c)-vel jelöltem. A (c) talán egy ending diagonal volt. Másrészt az egész korrekció is lehet zigzag. Ha az lesz, akkor 12400 alá kéne mennie, a berajzolt csatorna aljáig.
    OTP szerintem jó bank, inkább a környezet kiszámíthatatlan, ahol működik.

    VálaszTörlés
  3. Szia

    Úgy nézki az OTP csak egy irányt ismer 2015-től. Szinte semmilyen 15% nagyobb korrekció nem bontakozott ki. Teljesen felül írja a tőzsde szabályait, nekem a LEHMAN BROTHERS jut eszembe mikor egy elemző annak idején tőzsdei indikátorokat helyzet a grafikonjára és mindenre fityet hányt. Lehetett az bearish divergenci, lefelé mutató ékek, vagy épen fordulós gyertya alakzat minden esetbe csak fel felé ment mint most az OTP. Szerintem Csányi broker cégét pénzeli a kormány hogy nyomassa az árfolyamot, Sorost a shortjait pedig folyamatos likvidálásra kényszerítik. Hiszen most is olyan nagy divergencia van az árfolyamba hogy hétfő legalább 500 pontos zakóval kéne nyitni és mínusz 800-al zárni. Lehet az ellenzéknek lesz igaza mindent kézbe tart a kormány? Ha hétfő nem zakózik nagy bajok vannak.

    Berni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon durva szerintem is ez az emelkedés. A forgalom kicsi, ez érdekes. Én azt nem értem, hogy aki itt vesz, az hol akarja eladni majd.

      Törlés
  4. Remélni merem nem nyugdíjalapok veszik durva lenne! Ezért írtam hogy Csányi kínai bróker cége veszi a kormány támogatásával mert szerintem nekik minden mindegy ezeken a szinteken is.
    Szerinted ki ütődik a TS-25.

    Berni

    VálaszTörlés