2015. október 23., péntek

Erste

Ha már Erste, akkor először a Netbróker. Azt veszem észre, ha egy megbízást zárási időn kívül indítok vagy módosítok, akkor az valahogyan beragad a rendszerükbe, és nem tudok vele utána mit csinálni. A papírt vagy a pénzt pedig fogja.

Tegnap este beraktam egy eladást a maradék DTAG pakkomra 16,75-re. Reggel néztem, hogy réssel fel nyitott, gondoltam megemelem 16,9-re. Emeltem, aztán egy idő múlva a rendszer visszaírt, hogy a Xetra azt üzeni, nincs benne a rendszerben az én ajánlatom, amit módosíthatnék. Közben az ár meghaladta a 16,75-öt, eladásról persze nem kaptam értesítést. A megbízás ott van a Netbrókerben, az ár felette, de nem lett eladva, illetve nem is tudok eladást berakni, mert kétszer nem lehet ugyanarra.

Olyan ez, mintha egy ember gépelné be az Ersténél az én megbízásaimat a frankfurti szoftveren és ha nincs benn senki, akkor megbicsaklik a szisztéma. Persze a telefont nem vették fel, munkaszüneti nap van. Ezt csak azért írom ide, hogy emlékezzek mindenre, amikor hétfőn majd veszekszem velük.

Kíváncsi leszek, mi lesz a végeredmény. Ha 16,75-ön elment, akkor nem bánom, 11% felett lesz így is. Viszont valami bizonyítékot fel kell mutatniuk a fiúknak ehhez, mert ha az nincs, akkor ez lopás. (Ők adják el magasabbért, nekem meg az eredeti megbízás szerinti összeget adják. Mint a régi szép időkben, amikor telefonon keresztül lehetett kereskedni, és ment a sakkozás.) Ha nem ment el, az még jobb, mert ma 16,97-en zárt, és hétfőn talán 17-ért is el tudom adni. Majd valahogy megoldom, mert nyaralni fogok. De egy veszekedésre csak szakítok időt.

És akkor a másik Erste.

Ma a nap végére letört. Pont annyira, hogy a 10.14-én indult impulzus már nem biztos, hogy impulzus, mert az [i] hullám csúcsa alá esett az árfolyam. Ettől persze még megeshet, hogy jó az impulzus verzió, mert lehet, hogy ez csak egy nyúlás, és fut tovább a [iii], de elgondolkoztató a mérete miatt.

Most a legvalószínűbbnek az tartom, hogy 09.29 óta a w(5) fut, ami egy ending diagonal. A w1 és a w2 tökéletes hármasok, és ha a w3 ma véget ért, akkor az is egy jó hármas szerkezet. Mehetett volna 27,5-ig is, hogy a trendcsatorna szélét elkapja, de így se rossz.

Hétfőn 25,4-re majd berakok egy stopot. Most nem tudtam, mert volt egy eladásom, amit visszavontam, de ez a szar természetesen nem vett róla tudomást, és nem tudok eladást berakni. Most lebeg valahol a részvényem. Hiába, az emberi munkaerő nélkülözhetetlen. Kell valaki, aki megnyomja a gombokat a Netrbókernél.

Óráson RSI-t figyelni kell, eddig ez volt a releváns timeframe. Ha nem megy 38 alá, hanem visszafordul, akkor a bull trend folytatódik, mert a bull sávok között mozog.

Órás:

1 megjegyzés:

  1. DTAG elment 16,75-ön, +11,14%, RR = 2,37. Jó volt, Erste bénázása nélkül még jobb lett volna.

    VálaszTörlés