2015. október 20., kedd

DTAG

Most nézem, hogy ebben a nagy rohanásban nem is írtam semmit a DTAG-ról. Múltkor belevettem, aztán feljebb húztam a stopot, hogy bővíthessek, és utána kivágott a nyavalyás. De annyira jó a képe, hogy 10.15-én újra belevettem. 14,985-ön vásároltam, és pont annyit, amennyit a 14,55-ös stop engedett. A célár 15,73, RR=1,42, de ez nagyon pesszimista célár, mondhatni minimalista. Ma már el is érte (16 volt a max), de nem adtam el, inkább megyek fel a csillagos égig:

  • Ma réssel fel nyitott, ez megerősíti, hogy egy harmadik hullámban vagyunk. Ezek a legintenzívebbek. Ráadásul egy 3 of 3-ban ((3) of [3], hogy jelöljem is).
  • Naposon RSI nem releváns.
  • Óráson van minden. Kitört egy kicsit a Kennedy trendcsatornából, de aztán visszahullott. Az utolsó gyertya egy shooting star, trendfordulós jelzés. Igen, egy impulzus futott 10.14 10:00-tól, és annak jön most egy korrekciója, de ez csak egy korrekció lesz, nem több. Mondjuk 15,22-ig, egy előző aljig. Nem adom el, nem ugrálok ki be, mert egyelőre nincs jobb stop helyszínem, mint a 14,55, és ha magasabban vennék, mint eredetileg, akkor csak kevesebbet vehetek, mint akkor. Money management.
  • 30 percesen csak annyi, hogy száguld a drága.
Most plusz 4,02%-n vagyok, és hála a jó beszállónak és a közeli stopnak, ez a legnagyobb csomagom. 17 fölé várom, komoly kasza lesz.


Napos:

Órás:

30 perces:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése