2015. október 8., csütörtök

DTAG

Bővítettem egy kicsit, mert nagyon szép hullámokat csinált, RSI óráson visszapattant a bear oldali senki földjéről (trendváltás első jele), és volt egy tweezer bottom szignál is. Utána nagyon szépen (és lassan) elindult felfelé.

  • Stopot 14,55-ről 14,90-re húztam
  • Amennyivel így csökkentettem a maximális veszteséget, azt elvásároltam. 
  • 15,17-en vettem (amikor megcsinálta 15 percesen az újabb csúcsot, és 15,175 fölé ment, akkor beálltam az előző gyertya zárója alá 5,17-re, és kaptam)
  • 16-17 körüli kiszálló még mindig áll.
Teletrader-ről nem tudtam jó m30-as chartot betenni, Investing viszont jól mutatja a hullámokat.

Napos:

30 perces:

1 megjegyzés:

  1. Stop kivágott, -3,4%. Tanulság: nem kellett volna bővíteni és felhúzni a stopot. A kép még jó, menni fog felfelé.

    VálaszTörlés