2023. december 16., szombat

Követett részvények - 2023. december

Havonta ránézek egyszer azokra a papírokra, amikből előbb vagy utóbb venni szeretnék. Általában a hetes chartokat nézem, 4-5 gyertya születik egy hónap alatt, ennyit már érdemes újra kiértékelni. Leginkább azért csinálom, hogy az elképzeléseimet rendszeresen ellenőrizzem.

Változások a listán

  • Evercore (EVR): már nem követem, ATH-ra ment, nem úgy mozog, ahogyan vártam.
  • United Parcel Service, Inc. (UPS): ezt is elengedtem, megvolt az alj, ott nem vettem, és most emelkedik, szerintem ATH-ra megy, de nélkülem.

Genuine Parts Company (GPC)

Változatlanul él az elképzelésem, hogy egy korrekció közepén vagyunk. A B hullám épülhet most, ha az A 50%-át korrigálja vissza, akkor 157 dollárig felmegy, utána le 115 környékére.




Lockheed Martin (LMT)

Nem a múlt hónapban rajzolt csatornában ereszkedik lefelé, annál lassabban jön le, ha lejön. Egy gyors impulzusra számítottam elsőre, de egy hármas volt, egy A hullám. Most épülhet a B, és utána jöhet egy C a célárig, ami 320 dollár.



LyondellBasell Industries (LYB)

Esnie kellene a csatorna aljáig, mehet lassan és gyorsulva is. Az első ABC 4 hónapig tartott, ez a harmadik, ami az [y]-tól indult, és egyelőre nem számoztam, már pont ennyi ideje fut. Egyébként az is lehet, hogy még mindig a középső hullámban vagyunk, elég szenvedős ez a szerkezet.


 

Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése