2022. november 19., szombat

Target - kereskedés

Augusztusban vettem Targetet, nem az osztalékhozama, hanem a chartja miatt, bár az nincs ellenemre, hogy addig is kapok némi osztalékot, amíg tartom.

11.16-án jelentett. 179 USD-n zárt előző nap, és 150-en nyitott a jelentés után (kerekítve), 16% feletti eséssel egy nagy rést hagyott nyitva. A bevétele egy kicsit nőtt, de az eredménye majdnem 50%-kal csökkent a 2021 Q3-hoz képest. A napos charton jól látszik, hogy a jelentések után (akkor jelenti be az osztalékot is, ezeket a D betűk jelzik) jellemző az esés. Mindig van egy befektetői elvárás, aminek rendszerint nem felel meg a Target, és most nem csak, hogy nem felelt meg az elvárásoknak, de tényleg rossz lett az eredménye. A Q4 a karácsony miatt biztosan jobb lesz, mint a Q3, de hogy a tavalyihoz képest milyen, azt nem tudni. Mindenesetre most sokak szerint rosszabb lesz, mint tavaly.

Hetes:

A hetes chart nekem azt mutatja, hogy az ATH utáni korrekció még nem ért véget, most egy zigzag futhat, annak is a C hulláma. A csatorna mutatja, hová várom, szerintem a csatornatetőről le fog pattanni, és csinál még egy új lokális aljat.

Napos:

Itt berajzoltam azt a rést, amit a Q1-es jelentés után hagyott. Szerintem bele fog kapni, de betölteni nem fogja.

Érdekes, hogy a rossz jelentések után viszonylag hamar magára talál mindig az árfolyam, a mostani után gyakorlatilag folyamatosan emelkedik. 

Azt tervezem, hogy 200 dollár körül eladom. A hozama miatt tartani nem érdemes (nekem 2,62%), és a chart alapján nem bízom abban, hogy ATH-ra megy. Egyébként is, ha válság lesz, az ilyen üzletláncok mindig nagyot esnek.

Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése