2022. november 15., kedd

Követett részvények - 2022. november

Havonta ránézek egyszer azokra a papírokra, amikből előbb vagy utóbb venni szeretnék. Általában a hetes chartokat nézem, 4-5 gyertya születik egy hónap alatt, ennyit már érdemes újra kiértékelni. Leginkább azért csinálom, hogy az elképzeléseimet rendszeresen ellenőrizzem.

Változások a listán

Ugyan az Algonquin Power & Utilities Corp. (AQN) lekerült a listáról, de még követtem, és vettem is belőle a gyorsjelentést követő zuhanáskor.

Új céget nem kezdtem követni, most inkább várok és gyűjtöm az osztalékokat. Szerintem érdemes kivárni, jövő év elején már jobb vételek lesznek.

Aflac Incorporated (AFL)

ATH-ra ment a múlt heti amerikai inflációs adatok utáni kilövésben. A mozgását viszont még mindig hármas szerkezetekből állónak látom, ezért él a korábbi elképzelésem.



Evercore (EVR)

Elég jól fordult 80 körül. Nagy valószínűséggel lemaradtam a jó vételről, de azért még egy darabig követem, hogy csak egy B hullám-féle indult itt el, vagy véget ért a korrekció.


Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön, az Apple Books-on és a Google Play-en.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése