2022. július 19., kedd

Követett részvények - 2022. július

Havonta ránézek egyszer azokra a papírokra, amikből előbb vagy utóbb venni szeretnék. Általában a hetes chartokat nézem, 4-5 gyertya születik egy hónap alatt, ennyit már érdemes újra kiértékelni. Leginkább azért csinálom, hogy az elképzeléseimet rendszeresen ellenőrizzem.

Változások a listán

Nincs semmi változás, új céget nem kezdtem el figyelni, de amit eddig néztem, azt nézem most is. Nem akarok sietni a vásárlással, lesz még itt nagy leárazás szerintem, inkább gyűjtögetem az osztalékokat.

Aflac Incorporated (AFL)

Semmi különös. Az elmúlt egy hónap alapján azt hiszem, még bőven a korrekció fut, egy (B) hullám. Az (A) megvolt, ez az elkészült ABC szerkezet, egy zigzag. A (B) után lehet még egy gyorsabb esés, vagy egy lassabb hármas szerkezet, az dönti el, hogy egyszerű vagy összetett-e ez a hullám. Várok, nem vásárolok egyelőre.


Algonquin Power & Utilities Corp. (AQN)

Hármas szerkezetekkel esett a csúcstól, ez egy WXY lehetett. A sáv alját nem érte el, és nem úgy látom, hogy kitörne, szerintem még mindig esésben van. Várok, és azt tervezem, hogy 13 alatt elkezdem venni.



Kimberly-Clark Corporation (KMB)

Várom, hogy elérje a sáv alját. Ha lassú lesz, akkor nem 115, inkább 110 USD a cél. De ott sem biztos, hogy veszek, mindenesetre figyelem tovább.




Ha támogatnád a munkámat, a Patreonon megteheted.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése