2020. március 1., vasárnap

Az osztalék portfólióm - 2020 február

Változások

  • Eladtam az összes Chicos Fas részvényemet 4,025-ön, 13% körül kerestem rajta. Jó volt a hozama és a számai se voltak rosszak, de nagyon gyenge cég, annyiszor esett 10% körül is akár napon belül, hogy arra gondoltam, nem várom meg, amíg penny stock lesz belőle. A befektetők nem szeretik, ahogy látom, akkor minek erőltessem a tartását.
  • Vettem Exxon Mobilt több lépésben, 60-nál kezdtem és 54-en fejeztem be. 50-en pont nem kaptam már, oda későn raktam be vétel. Még bővíteni akarom, 36 éve emel, champion, óriási cég, hosszú távra érdemes tartani. 6,19% a hozam.
  • Osztalékhozam (12 havi előretekintő): 5,69%.

Amiket figyelek (havi vagy hetes chartokon, Elliott Wave Principle alapján)

  • Az Exxon Mobilt akarom bővíteni, kivételesen jó a hozama, áprilisban várható osztalékemelés, másba most nem akarok belekapni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése