2019. február 4., hétfő

Osztalék portfólió - január

Változások:
  • Vettem egy kis Altriát 45-ért a felgyűlt osztalékokból. A bekerülési átlagom így 50,6 USD, 6,32% osztalékhozammal
  • Osztalékhozam (12 havi előretekintő): 6,93%

Terveim a meglévő részvényekkel:
  • MTEL: változatlanul el akarom adni, és valószínűleg sávosan fogom ezt megtenni. Vannak már olyan csomagjaim, amik ezen az árfolyamon pluszban vannak. Ha találok jó beszállót, akkor adok belőle.
  • OHI: még mindig nem emeltek osztalékot, ennek ellenére az árfolyam megy szépen felfelé. Tartom.
  • PM: tartom.
  • AT&T: nem túl fényes az árfolyama, de semmi baj nincs a céggel szerintem. Írtam róla. Tartom.
  • VGR: fizeti az osztalékot, nem láttam semmi rossz hírt, tartom.
  • SKT: tartom.
  • IBM: 150 felett majd elgondolkozom, hogy tartom vagy dobom. Áprilisban esedékes az osztalékemelés, fontos infó lesz, hogy mennyivel emelnek.
  • GIS: 2017 júniusban emelt utoljára, legkésőbb idén júniusban emelnie kell, ha nem akarja elveszteni a champion státuszát. Egyébként az árfolyam emelkedik, tartom.
  • MO: tartom.
Amiket figyelek (havi vagy hetes chartokon, Elliott Wave Principle alapján):
  • Cardinal Health Inc (CAH): 48 USD volt a targetem, ez elérte, 44 is volt, ha jól emlékszem, de nem vettem. Nem láttam semmi jó hírt róla. Egyelőre figyelem, ha lesz még lokális alj, talán veszek. Ha kihagytam, az se baj.
  • Cummins (CMI): 100 USD a target, messze van még időben.
  • ExxonMobil (XOM): 54-től venném, sokat kell még rá várni. Itt megnéztem alaposabban.
  • Lockheed Martin (LMT): 210 a target.
  • Realty Income (O): 43 - 50 sáv a tagret, talán 2019 második felében.
  • Texas Instruments (TXN): 70 USD az első target.
  • W.P. Carey (WPC): 56 USD a target, elemeztem ezt is.

4 megjegyzés:

  1. Szia, Nokiahoz NOKEUR mit szolsz? Par hete intenziven kivett egy korabbi tetot, ugyan hosszutavu alakzat csokkenonek tunik, de az elmult par negyedevben szabalyosan tartotta a support es higher high, higher low jellemzo ra. Osztalekban 25 cent korul hoz minden evebn ami 5.30 as jelenlegi arnal 4.7% os brutto hozam. Udv!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, osztalék szempontból kiszámíthatatlan, nincs mögötte history. 2016-ban 26 cent volt, 2017-ben meg 17 cent. Egészen biztos, hogy az éves eredmény alapján állítják be az osztalékot, és nem foglalkoztatja a menedzsmentet különösebben, hogy legyen egy folyamatosan emelkedő osztalék. Nincs vízió, pont olyanok lehetnek, mint a chartjuk, a túlélésre rendezkedtek be egyelőre.
      A chart meg igazából elemezhetetlen Elliott alapján, 60 eur-ra felment, onnan le 5-ig, nem tudni, mi lesz. Ez igazi spekulációs papír, lehet kaszálni rajta, de le is nullázódhat. Én nem nyúlnék hozzá.

      Törlés
    2. Kicsit olyan a chart mint a bitcoin-e ez igaz. Rovid tavon jo lehet egy kereskedesi otletnek, de negyedevente ujra kell ertelmezni a kilatasokat. Vizio es execution az valoban gyenge. Szezonalisan Q1-Q2 gyenge, Q3-Q4 erosebb vetelen gondolkozom. Koszi a meglatast!

      Törlés
  2. Korrekcio, 2018 as osztalek 0.20 cent, mai arfolyamon 3.7%

    VálaszTörlés