2016. július 8., péntek

MOL

Tegnap eladtam az utolsó két pakkomat 16950-en és 17100-on. Időtlen-idők óta bent voltak a megbízások, meg is lepődtem, hogy mind a kettő egy napon teljesült. Összesen 2,15%-ot kerestem velük, és hát 2013-as vételek voltak. Ugyan volt benne két osztalék is, de így sem lehet nagy üzletnek nevezni. De legalább ilyet is csináltam, kiültem egy elrontott vételt.

Ha látványosan leesik valamikor, akkor veszek még, de semmiképpen nem kereskedni, hanem befektetésnek. Arra nem rossz az osztalék miatt. Kereskedni katasztrófa, alig mozog, pár millával oda rakják, ahova akarják, még elemezni is nehéz. Azért csináltam két chartot, csak hogy majd egy hónap múlva megnézzem, mi lett belőle.

18k benne van szerintem, utána lesz egy nagyobb korrekció, de 15600-at nem fogja érinteni. Aztán megint föl, ki tudja, mikor és meddig. 16k-nál talán elcsábulnék, de csak akkor, ha a hullámok passzolnak az elképzelésemhez.

Ha eléri a 18k-t, nem fogok bánkódni, hogy kiugrottam belőle, mert már nagyon régen elhatároztam, hogy amint értékelhető profitot tudok kiszedni belőle, zárok. Annyiszor megindult majd visszament, nagyon meguntam.

D1:

H1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése