2022. október 14., péntek

Követett részvények - 2022. október

Havonta ránézek egyszer azokra a papírokra, amikből előbb vagy utóbb venni szeretnék. Általában a hetes chartokat nézem, 4-5 gyertya születik egy hónap alatt, ennyit már érdemes újra kiértékelni. Leginkább azért csinálom, hogy az elképzeléseimet rendszeresen ellenőrizzem.

Változások a listán

Algonquin Power & Utilities Corp. (AQN) lekerült a listáról, a múlt hónapban vettem egy jó adagot. Fél szemmel még nézem, mert lehet, hogy bővítem, de itt már nem szerepeltetem.

Új céget nem kezdtem követni, most inkább várok és gyűjtöm az osztalékokat. Szerintem érdemes kivárni, jövő év elején már jobb vételek lesznek.

Vagyonépítés osztalékkal, a könyvem. Elérhető epub, mobi, pdf formátumokban a Smashwords-ön és az Apple Books-on.

Aflac Incorporated (AFL)

Jövöget lassal lefelé, az ABC szerkezetekből még lehet bármi, háromszög, hosszú összetett hullámok, nem lehet tudni, ki kell várni.




Evercore (EVR)

Elemeztem szeptemberben. Először a 90 USD célárat lőttem be rá, aztán 80 alá is benézett, akkor azt gondoltam, akár 70 is lehet belőle. Most még nem tudom eldönteni, 80 alatt fordult, és már lehetne venni, vagy még várni kell. Egy csatornában mozog változatlanul, amíg onnan ki nem tör felfelé, addig az esésre szavazok.

Ha támogatnád a munkámat, a Patreonon megteheted.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése