2020. április 30., csütörtök

Chico's FAS Inc.

Még 04.21-én vettem CHS-t 1,02 áron, nem is tettem be az osztalék portfólióba, mert csak kereskedni akartam vele egy kicsit. Ma nyitóban eladtam 1,6-on, 56% pluszban. Érdekes, hogy az Investing szerint nem is volt ilyen magas ár ma még.

Simán lehet, hogy megy még 1,7 - 1,8-ig is akár, de eshet is, mert nagyon sokat mozog ez a papír. Most több napon keresztül azért ment 15-20%-ot is akár, mert Amerikában indul az újranyitás, és mindenki hirtelen boldog lett, hogy beindul a kereskedelem.

Menni fog ez még lefelé, akkor újra veszek, van egy rés 1,3-nál, azt csak betölti. Ha meg mégsem, és tovább száguld, akkor legfeljebb a többit is eladom, mert ez nem egy stabil papír, nem hiszem, hogy hosszú távon érdemes tartani az osztalék miatt.

Órás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése