2020. február 3., hétfő

Osztalék portfólió - 2020 január

Változások

  • Vettem MSC Industrial Direct Company Inc (MSM) részvényeket két ütemben: az elsőt még úgy, hogy az 5 USD extra osztalékot is megkapom utána, a másodikat már az extra nélkül. 73,55 az átlagom, 4,08% a hozam.
  • Vettem Meredith Corp (MDP) részvényt is két részletben, 31,68 az átlagom, 7,26% a hozama.
  • Osztalékhozam (12 havi előretekintő): 5,99%.

Amiket figyelek (havi vagy hetes chartokon, Elliott Wave Principle alapján)

  • Leggett & Platt: kihúztam, mert az induló hozama nem túl magas, és nem is emel nagyokat. Hiába, 47 éves champion, aki a biztonságot keresi, annak ez is jó.
  • W.P Carrey: szerintem túlárazott, DGR alacsony, ezt is elengedtem.
  • Realty Income: az egyik leginkább túlárazott REIT, a DGR pedig az inflációt sem éri el, levettem a listáról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése