2018. augusztus 7., kedd

MOL

Ma a reggeli felszúrásban eladtam a fele TL20-at 1000-ért, 38% felett kaszáltam velük. A másik felét egy kicsit még tartom, mert valamennyit még mehet felfelé. Mindenesetre nem egy nagy impulzus indult el 05.30-a után, hanem vagy egy hármas, vagy egy ending diagonal. Ha egy hármas, akkor a legvalószínűbb, hogy az előző hármas 61,8%-át korrigálja, az 3020 forint. Ha ED, akkor lassan fog felmenni akár 3400-ig is. De nélkülem. Én a héten megpróbálom 2900 körüli árfolyamnál zárni a certiket, 1050 - 1100 lesz az áruk. Elég lesz ez. Zárásban csinál mindig maximumot, amikor már nincs certifikát, szerencsém volt, hogy ma reggel volt árjegyző, amikor a napi maxra ment. Tegnap két-három forinton múlt hogy nem tudtam zárni napközben.

Naposon még nincs divergencia, de RSI nem biztos, hogy átviszi a 66-ot. Óráson már divergált, itt egy kisebb impulzus hármasa elkészült, annak az ötödik hullámánál szándékozom eladni a maradékot.

D1:

H1:

1 megjegyzés:

  1. 921 és 883-on lezártam mindent, az utolsót ma. Majd talán lesz még egy kör felfelé. 31,2% lett az átlag.

    VálaszTörlés