2018. július 23., hétfő

AT&T

Ma végre tudtam venni 31 USD-ért, több hónapja vártam már erre. 30,8-ig szúrt le, 30,75-ön volt a következő vételi megbízásom, az már nem teljesült. Remélem, még tudok venni, bár most bizonytalan vagyok, jön-e még lejjebb a közeljövőben. Nagyon nehezen számozható (nekem legalábbis). A napos charton az utolsó ötös egy ending diagonalnak néz ki, de nincs átfedés az egyes és a négyes között. Naposon és hetesen is van már divergencia, simán fordulhatott is. De az is lehet, hogy egy WXY fut, és annak ez az utolsó impulzusa még csak azY/A volt. Nehéz ügy.

A havi chart alapján épp, hogy 50%-ig korrigálta az előző hármast, ami 15 éven át futott. Simán jöhet még le a 61,8-as fibóig, az 28,2 körül van. Még egy-két év? Nem ezt akarom megjátszani, hiszen többet kapok osztalékból, mint ha csak várnék a célárra.

A negyedéves osztalék 50 cent, 31-es árnál ez 6,45%-os hozam. 34 éve emeli az osztalékot folyamatosan a T, és ez a hozam már nagyon jónak számít, itt beindulnak a vételek rendesen. Sokat innen már csak akkor esik, ha nagyon rossz hír jön (mint a Time Warner ügy volt), vagy omlik a világ, de az inkább jövőre lesz.

Nézegetem még pár napig, és valószínűleg veszek még, akár 31 felett is, ott is jó vétel. A 31-et ki akartam várni, az nagyon benne volt, a sikerélmény megvolt, nagy különbség nem lesz hosszú távon, ha 6,3%-ra rontom az osztalékhozamot.

Még, hogy az osztalékportfólió építése unalmas. Áprilisban döntöttem el, hogy veszek AT&T-t, májusban raktam be a vételi megbízást, és júliusra lett is részvényem. Csak úgy kapkodom a fejem, lassítanom kéne.

M:

D1:

1 megjegyzés:

  1. Vettem ma a rossz gyj után 30,75-ön és 30,5-ön is, 6,5% a dividend yield így.

    VálaszTörlés