2018. május 23., szerda

MOL

Győzött a logaritmikus skála. Eddig csak hallottam erről a nagy bölcsességről, mostantól tapasztalatom is van róla.

Ma megvettem az első adag TL20-at 800-on, ez kb. 2600-as árfolyamot jelent. Ha lemegy 2500-ig, veszek még, vagy ha fordul, akkor is. Direkt vettem kicsit korán, mert szeretik záróban megcsinálni az aljakat/tetőket, amikor már nincs certi.

Hetes: elérte a célár zónát, ami a w3 38 - 50%-os korrekciója. A sávozás tökéletes, RSI 34,6, még 34 alá bemehetne. Ez azt jelenti, hogy vagy a héten lesz még egy újabb alj, vagy a jövő héti gyertya is piros lesz.

Napos: [c]/(v) futhat, ahol a (v) nyúlik, talán ez lesz a leghosszabb hullám. Itt még hiányzik egy divergens alj, szerintem még csak a (v)/iii készült el, a (v)/v megy új árfolyamaljra, de ott már magasabb lesz az RSI. Egyébként RSI tökéletesen sávozik.

Négy órás: RSI már-már 20 alatt, innen inkább egy kis felpattanás 2650-ig, aztán egy új divergens árfolyamalj.

Az egész nagyon jól követhető és számozható. Ilyenkor két dolog szokott történni: nagyot kaszálok, mert elkaptam a mozgást, vagy nagyot szívok, mert azt hiszem, hogy értem, de aztán mégsem az lesz, amit várok. Óvatosan csinálom. Haha, mint a Richternél, mondja Mr Hide a fejemben.

W1:

D1:

H4:

1 megjegyzés: