2015. szeptember 25., péntek

Volkswagen

Még szeptember 10-én adtam el nagy bukóban az utolsó előtti VW csomagomat 169-en. Akkor keseregtem, hogy mennyit vesztettem rajta, most örülök, hogy még a dízel-botrány előtt kiszálltam.

A VW nagy TF-en Elliott-tal most nem igazán elemezhető, akkora volt a zuhé. De azért az látszik, hogy most egy komolyabb korrekció következik, a csúcsról lefelé tartó első hullám, az A véget ért. Talán.

Órás charton az látszik, hogy a zuhanást jól ki lehetett volna használni. Amikor valami gyorsulva esik (vagy emelkedik), akkor ugyanannyi idő kell a lefékeződéshez is, mint a begyorsuláshoz. A szimmetriapont ott van, ahol a legnagyobb az esés/emelkedés, ahol a legnagyobb a forgalom, ahol a momentum indikátor aljat/tetőt mutat. A téglalapokkal berajzoltam a lényeget.

A 09.23-i gyertya egy igazi fordulós szigál. Nagy forgalom, méretes tüske lefelé, előtte piros, de maga a forduló az zöld. Tankönyvbe illő, és hiszek is neki, ezért újra VW-zni kezdtem.

Nem tudom, mit és mekkorát fog korrigálni a papír, de most egy esés korrekciója fut, az biztos. 10 és 3 perces chartokat is ideteszek, de ma valójában egypercesen követtem, mi történik. A kis C hullámot akartam elkapni. Kis csomagokkal próbálkoztam, de dobtam is őket, amikor már túl sokat esett. Nem mindegyiket, mert nem akartam hülyét csinálni magamból, szóval van kettő 110 felettről is. Aztán 3 óra után megvolt a B alja, és utána szépen óvatosan vásárolgatni kezdtem. Nagyon érdekes volt, ahogy a bikák és a medvék küzdöttek, igazi krimi, perceken belül durván mozgott az ár fel és le. Mondjuk be is szartam néhányszor, de a stopot jó helyre raktam, és nem vágott ki (104).

Most van öt csomagom (a 244-es horrot nem számítva), és az átlagom 111,5. Az A hullám 120-ra vitte fel, ha a C ugyanakkora lesz, akkor 129 is lehet belőle. Én 126-ra várom, onnan szűk stoppal majd kidobatom magamat.

Ja, és RSI-t is próbáltam figyelni, nem egyszerű. Igaza van Cimballinak, kell ahhoz pár év, hogy könnyen menjen a módszere.

Órás:

10 perces:

3 perces:

1 megjegyzés:

  1. Jut eszembe, hétfőn reggel rögtön kivágott a stop 105-nél. Bukó volt ez is.

    VálaszTörlés