2015. szeptember 10., csütörtök

Volkswagen

Realizáltam eddigi legnagyobb bukómat (százalékban, nem értékben, és hirtelen nem tudom, hogy ennek örüljek vagy keseregjek rajta). -20%. Ez a veszteség belevéste a fejembe, hogy kötelező a stop loss market. Ha ennyibe került, hát legyen.

Ahogy múltkor is írtam, most egy iszonyat régi impulzus korrekciója zajlik. A 2014.10.16-i hullám ennek a nagy impulzusnak az utolsó hulláma, a w5, és most a nagy impulzus korrekciója zajlik, nem a w5-é. Ezért érdemes nagy tf-en is megnézni a chartot, második tanulság. Kettőt egy áráért, végül is nem rossz.

Azért adtam el, mert az látszik, hogy a 05.20 óta tartó ereszkedés egy nagyon megnyúlt C hullám, és még mindig nincsen vége. Beszámoztam a nyúlásokat, méretek alapján szépen passzolnak egymáshoz a korrekciók: 2 - 4, [ii] - [iv], (ii) - (iv). Ha a w5 kb. akkora lesz, mint a w1 volt, akkor 140 körül lesz a vége. És nem tudni, hogy egy fél évig tartó zavaros B hullám mennyire emeli majd vissza az árfolyamot, szóval eladtam azt a pakkot, amit még 210-en vettem. Maradt még egy, azt megtartom az osztalékért, annyit hoz, mint egy rosszabb bankbetét.

Napos:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése