2018. szeptember 7., péntek

Vector Group

Ma bezuhant megint, és vettem is egy újabb adagot belőle. 16,86 az átlagom, ez 9,49%-os osztalékhozamot jelent, plusz a szeptemberi split miatti az 5%-os részvény növekedést. Vagy ez lesz az idei legjobb ügyletem, vagy nagyon benéztem valamit.

Az egyébként ma derült ki, hogy mi az augusztusban kezdődött zuhé oka, itt a link a hírre. Az egyik bűnös lélek, aki manipulálta 2003 óta a meg nem nevezett cégek árfolyamát, Phillip Frost. 10%-os tulajdonosa a VGR-nek.

Hát, ha a VGR-t is manipulálta, akkor szarban vagyok. Az Opko Health Inc volt egyedül megnevezve, az most éppen -18%-nál jár, itt CEO volt Frost. Nem semmi, megint csak bebizonyosodik, hogy nincs az a pénz, ami elég egy embernek. Mondjuk én is azért tőzsdézek, hogy a világ összes pénzét megszerezzem, nem szaros milliókért akarok hajlongani.

Chartot nem is rakok ki, minek. Bár most éppen pluszban jár a mai vételem, az első pánik elmúlt.

Ja, és a lényeg: ma jött a hír, de a chartban már benne volt. Nyilván azért, mert a bennfentesek már előre szabadultak a papírtól. Viva Elliott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése