2017. augusztus 21., hétfő

Richter

Nem ment 6400 alá, mint ahogy vártam, ezért drágábban vettem TL06-ot a meglévők mellé. A kép változatlan, és minél nagyobb TF-en nézem, annál biztosabb vagyok abban, hogy jól is értelmezem. De ha H4 vagy az alá megyek, akkor nagyon zavaros lesz a kép, ezért kerülöm a kisebb idősíkokat.

(5)/4/[b] az, ami fut. Nagyon nyögvenyelősen emelkedik, kettőt előre egyet hátra, ez is azt erősíti, hogy egy B hullám fut. 6800 - 7100 közé várom, és ott eladom a long certiket, és várom, hogy a short certik végre nyerők legyenek.

A cerifikátokról: mostanra megtanultam (OTP és Richter megtanította), hogy a kiütéstől távoli certiket érdemes csak venni. De azt is megtanultam, hogy short certikből olyan távoli nincsen, amivel a kiütési kockázat elhanyagolható lenne. Tehát long certiben lehet ülni akár hónapokat is, de shortban nem érdemes.

RSI: Hetesen 50 fölé kellene kerülnie, de naposon nem mehet 66 fölé. Ha mégis megtenné egy nagy emelkedéssel, korrekció nélkül, akkor a hetes és napos TF-ek nem relevánsak, máshol kell keresni a helyes számozást.

W1:

D1:

H4:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése