2017. május 11., csütörtök

DAX

Volt ma egy shortom az "M15-ön RSI 20 alatt (DAX)" stratégiának megfelelően, kirakom ide. Havonta egy-két ilyen alkalom van a DAX-ban, és nem volt a mai tökéletes, de legalább legyen egy példa rá:

  • Momentum: RSI M15-ön 20 alá esik. Itt most csak 25-ig ment le, de gondoltam megjátszom, mert előtte M30-on egy jó Bearish Slingshot volt, ami trendek végén jön elő, és a fordulás valószínű volt.
  • Megvártam, amíg M5-ön az emelkedő RSI átlépte a 34-et, ez volt a szignál, és akkor vettem. Ez se volt tökéletes, mert dolgoznom kellett, és lemaradtam a legjobb belépőről, de azért elkaptam.
  • 12727-en vettem, TP-t 12740-re, SL-t 12720-re állítottam belépéskor.
  • Amikor megindult, húztam fel a TP-t és az SL-t is, 12742-n zárt a stop a végén. RR = 2,17, öt percig tartott az egész.
M15:
M15-ön a momentum, RSI bezuhant 25-ig.
A BeSS is látszik a képen, de azt M30-on kell nézni, ott nagyon jó volt (előtte meg is játszottam). 
M5:
M5-ön a szignál. A strati szerint egy gyertyával korábban kellett volna belépnem, mert már akkor elérte RSI a 34-et.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése