2017. február 24., péntek

OTP

Majdnem elérte a 9450-et, amit január végén a havi charton jelöltem, sajnos nélkülem. Próbáltam többször is venni, de nem kaptam ott, ahol akartam. De shortolni hosszú távon még most sem érdemes szerintem, ezreket még nem fog esni:

  • Havi charton konvergencia van, magasabb árfolyamcsúcshoz magasabb RSI érték tartozik. Egy nagyon erős, két éves felfutásban van, simán lehet, hogy a mostani korrekciót is megveszik, és megy tovább.
  • Hetesen már az látszik, hogy befejeződhetett egy impulzus, egy 3. hullám. A w4 akár 8000-ig is leviheti, ha tényleg elkezdődött. Nem tudom, és mivel a certi kockázatos termék, nem nyitok shortot, hanem megvárom, meddig és milyen szerkezettel megy le a mostani hullám. Majd ha látszik, hogy mi is fut (lesz egy A és B), akkor talán a C-t érdemes lesz shortolni.
  • Naposon csináltam egy lehetséges számozást, de nem valószínű, hogy jó. Amikor nagy TF-en ilyen erős a trend, kisebb idősíkon csak zagyvaság jön ki. RSI mindenesetre még itt is bullish, csak H1-en ment le 34 alá.
A gyorsjelentés miatt ma vettem egy kis adagot 8888-on. Ha felmegy még egyszer 9200 fölé, eladom. Ha nem, akkor tartom hosszú távon, mert nem nagyon érdemes forinttal kereskedni, inkább befektetni valók ezek a papírok. Telekomot is vettem még az osztalék miatt, jó lesz az a 25 forint.

Havi:

Hetes:

Napos:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése