2016. március 18., péntek

DAX

Szerdán megvilágosodtam, hogy long van, és vettem TL66-ot, csak éppen azt felejtettem el ellenőrizni, hogy mikor van a lejárata. Ma volt. El kellett adnom -2,7%-os bukóban, 17 óra után lett volna pluszban, de akkor már nincs árjegyző. Tegnap azért vettem mellé EBDAXOETL01 certit 4640-ért, az most 4,81%-on áll. Még a fele TS59-et is eldobtam -15%-on, ha tényleg long az irány, akkor ezt a certit is kiütik hamarosan.

Hogy milyen hullámban vagyunk, azt még nem tudom. Ha 10123-at elérjük, akkor nagyon long lesz, mert akkor megvolt az alj 8699-en, az lenne a IV. D1-en ezt jelölöm, ott még [B]-nek tekintem a 02.11-től indult hullámot.

h1-en azt az impulzust számozom, ami még 02.24-én indult 9125-ről, naposon ez a (C), [B], avagy a kék (4). De nagyon nincs még vége, hiába írtam oda a számokat. Leginkább emiatt vagyok most long párti.

Venni nem fogok semmit, inkább kivárom, mi lesz, és nyerőben szállok ki a certikből.

Napos:

Órás:

5 perces:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése