2016. szeptember 30., péntek

DAX

Nagyon büszke voltam ma magamra, amikor délután sikerült egy longból 10404-en kiszállnom. Éppen felszúrt addig az árfolyam, utána jött egy korrekció. Ennyi volt a hét, mondtam magamnak, pakolj, puculj, és irány haza. Itthon aztán csak kapkodtam a fejemet, mert a DAX már 500 fölött volt. A Deutsche Bank körüli pletykák megőrjítették a népeket. De nem panaszkodom, jó hetet zártam.

Keveset voltam a gép előtt, de néhányszor elkaptam a trendet. Az átlagos nyerőmet sikerült növelni, az átlagos vesztőmet meg csökkenteni. Mondjuk ez azt jelenti, hogy volt pár bukóm is, de nem bánom. A payoff ráta javult.

Csináltam napos, órás és 15 perces chartokat is, mert volt értelmük:
  • Naposon látszik, mire számítok. A Brexit után indult emelkedés negyedik hulláma megvolt, lesz még egy ötödik, ami a mai gyertya alapján igen erőteljes lesz. Nem ending diagonál, hanem egy izmos impulzus. Határozottan 10806 fölé kellene mennie, 11000 benne van.
  • Az órás chartot leginkább azért raktam be, hogy mutassam, mennyire jól használhatók a csatornák. Mindig közöttük pattog az árfolyam, és amikor áttöri a tetőt egy impulzus, hát mit ad isten, pont a csatornatetőnél csinál egy korrekciót, mielőtt tovább menne.
  • M15 azt mutatja, hogy a mai erőteljes up egy olyan impulzus, aminek most, este kilenckor, amikor ezt írom, éppen a negyedik hulláma fut. Az impulzus annyira erős, hogy az árfolyam a korrekciót nem értékben, hanem időben csinálja, gyakorlatilag alig esik vissza. 
Ha holnap is kereskedési nap lenne, akkor a 10600-at szinte biztosan érintené. De hétvége jön, ráadásul a hétfő szünnap lesz a németeknél, szóval nem lehet tudni, mit hoz a kedd. Talán a fejekben addigra már lezajlik az ötödik, és akkor nem lesz felszúrás, és csak egy csonka ötöst lehet majd számozni. De ha korrekció is jön, az irány felfelé van. Shortolni nem fogom, az biztos.

D1:

H1:

M15:

2 megjegyzés:

  1. Üdv látom most már egyre jobban bízol a hsz. verziódba, ahogy olvastam tegnap előtt és tegnap délig a portfólió hozzá szólásod úgy vettem ki hogy elvitt a tömeg a short irányba, én nagyon bíztam a hsz. ben és 10250 hígítottam a longomat most elég vastag pluszban várom a keddi nyitás az sp remélem rá segít mivel ott sokkal szignifikánsabb bull hsz. alakult egyenlőre nem tört ki ha ki tör 70 fölé a cél ár 2230-ra mutat. Különben a DAXba egyenlőre a 8300 nem látom bele mivel ha meg indul az sp-vel együtt az indikátorok még most fogják be adni naposon a vételi jeleket tapasztalat alapján ilyenkor 1-1,5 hónapig akkor min. bull lesz a helyzet. Üdvözlettel jók a kommentjeid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most a hsz tűnik jónak nekem. De tulajdonképpen mindegy, mi lesz, bull vagy bear, mert egyre inkább a daytrade-ben hiszek, és ott azok a trendek, amik hónapokra/évekre értelmezhetők, nem számítanak. Longodhoz gratu.

      Törlés