2016. szeptember 22., csütörtök

DAX

Kicsit fejlesztettem a csodatáblámon, hogy a statisztikám pontosabb legyen. Már azt is helyesen kezeli, ha egy kötés után nem egyben zárok, hanem részenként. Így állok most:

  • 233 kötésből 191 nyerő, ez 82%.
  • A payoff ratio emelkedik, de még mindig túl alacsony.
  • Egyre jobb a risk&rewardom kötésenként, persze ez azt is eredményezi, hogy később zárok, így előfordul, hogy bukó lesz a kis nyerő helyett. Ezért ment le 85%-ról 82-re a rátám. De ez nem baj, mert így az átlagos profit kötésenként nő, összességében pozitív a változás.
Ma sokat kereskedtem, egyrészt ráértem, másrészt a tegnapi FED döntés után olyat repült a DAX, hogy vétek lett volna kihagyni. Volt 6 buy és 2 sell, egy-egy bukóval mindegyikből. A legjobb RR 2,44 volt, ez azért ritkán jött eddig össze.

Volt M15-ön egy Bullish Slingshot is, kirakom, mert jól mutatja, hogyan működik. 
RSI jó magas volt mindkét lábán (50 felett jó a BuSS, ez bőven túlteljesítette). Többet ment, mint amennyi a lábai közt volt a különbség (ennyit minimum illik mennie), és az új csúcs után elindult egy korrekció. 
Az M15 és M5 csatornák szerint most egy kis korrekció jön, aztán megy tovább felfelé a DAX. H1-en berajzoltam az irányt és megsaccoltam a fordulók árfolyamait. Csak tipp, nem lehet ezek alapján kötni.

H1:


2 megjegyzés:

  1. Hi,

    Many thanks for your kind link to my blog.
    I will link your site as well.

    Good luck in trading!

    Salad/Bert

    VálaszTörlés