2016. szeptember 15., csütörtök

DAX daytrade

Végre egy olyan trade, ami úgy sikerült, ahogyan azt elterveztem, és a paraméterei se rosszak.

Egy Kennedy-csatornában futó hullámot próbáltam elkapni, ami zigzagnak indult: volt egy impulzus délre, utána a korrekciója, egy zz, majd újra megindult az árfolyam lefelé. Az egész szerkezet egy zigzag vagy impulzus lesz, attól függ, merre hagyja majd el a csatornát. Amikor ezt írom, még nem tudni.

10373-nál léptem shortba. RSI bearish volt H1-en, M15-ön és M5-ön is, minden arra utalt, hogy ezeken a TF-eken fekete gyertyák jönnek. M1-en néztem a gyertyákat, miután eldöntöttem, hogy poziba lépek. Az SL-t a feltételezett zz B hullámának a csúcsa fölé tettem 4 ponttal (10392), a TP-t pontosan a csatorna aljára (10340). RR = 1,74. Az előző gyertya testébe tettem a vételi megbízást, viszonylag hamar bekötött.

Ami fontos (természetesen csakis nekem), hogy a pozíció méretét is úgy lőttem be, ahogy azt Birgernél olvastam, illetve van egy újabb szabályom, hogy minden bukónak egy darabig a payoff ratio-t javítania kell (csak kisebb lehet, mint a jelenlegi átlagom).

Pont leszúrt a céláramig egy gyertya, és a TP zárt. Talán vihettem volna lejjebb a TP-t, és zárhattam volna a pozíció felét kézzel, a stopot meg húzhattam volna, de közeledett az amerikai nyitás, olyankor mindig van egy kis ugrálás, és nem akartam kockáztatni többet.


Most ránéztem a chartra, 10335-re még leszúrt egyet, de már 10355 felett van. Jó volt ez így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése