2016. október 1., szombat

Richter

Csütörtök reggel eladtam az utolsó TS06-ot 1074-en. Hét napig esett, aztán elkezdett korrigálni, én meg úgy döntöttem, elég ennyi nyerő. Ez (is) a baj egyébként a certikkel, hogy nem lehet jól kiszállni belőlük. A napos piros gyertyáknak nem volt alsó kanócuk, mert mindig záróban csináltak új aljat. Akkor meg már nincs árjegyző. És másnap reggel sincs nyitáskor, tehát csak akkor tudtam eladni a certiket, amikor már ment valamennyit felfelé az árfolyam. 1-2%-ot biztosan buktam ezen. Persze ha azt nézem, hogy a részvényárhoz képest ötödannyiért vettem a certifikátot, nem is olyan rossz az egyenleg.

Negyedelve szálltam ki a shortból, és ez az utolsó volt a legmagasabb érték, tehát elvileg megérte tartani. Gyakorlatilag nem annyira, mert túl sokat állt a pénzem a certifikátban, és az mindig kockázatos dolog. Ezért is szálltam ki, mert valószínűleg menni fog még lefelé, de már nem túl nagy lendülettel. Nincs sok hely az esésre.

Viszont egy dolog számomra most biztosnak tűnik: még nincs itt a bull. A 09.28-i 5518 egy új alj volt, ami azt jelenti, hogy az 5550-ről indult emelkedés az nem lehetett egy impulzus kezdete, ami majd új ATH-t csinál. Nem, mert most még mindig esnie kell. A running flat-es elképzelés nem dőlt meg, bár a C hullám (ami egy impulzus vagy ending diagonal lesz) atipikusnak tűnik. Erős w[i], ami olyan sokat korrigált, hogy nem valószínű, hogy a w[iii] lesz a leghosszabb hullám. Nincsen neki helye ugyanis, mert nem eshet le 4780-ig. A legvalószínűbb, hogy ez a C egy ED lesz.

Még az is lehet, hogy újra nyitok shortot. Most valamennyit még megy felfelé az árfolyam, 5670-ig (ha a C egy impulzus, akkor ez a valószínűbb), vagy 5700 fölé (ha ED, akkor inkább ide). Itt egy shortot esetleg bepróbálok, ha 1000 alatt lesz a TS06. Végül is a Richteren szinte mindig nyerek.

D1:

1 megjegyzés: