2016. szeptember 29., csütörtök

OTP

Tegnap eladtam egy adag TS10-et 1202-n, ezen a csomagon kerestem 6,8%-ot. (Egyébként a maradék Richtert is dobtam 1074-en, plusz 9,2% volt rajta.) Sajnos azon, amit a felminősítés után dobtam, sokkal többet buktam, ezért egyelőre negatív ennek a shortnak az egyenlege. Mindenesetre a negyede az eredeti csomagnak még megvan.

A tanulság: a felminősítés nem azt jelenti, hogy másnap megindulnak az alapok, és csak veszik és veszik. Inkább a kisbefektetők szállnak be és csinálnak egy kis lokális csúcsot, a nagy beszállók sokkal később jönnek. Gondolom idő kell a jóváhagyásokhoz, meg elemzik a helyzetet stb.

A napos chart szerint a w[v] fut most, ezeket tudom róla:

  • 09.06-án is volt egy csúcs, elvileg az is lehetne a w(iii), és utána egy expanded flat, de annak az utolsó hulláma hármas szerkezetű, ezért ezt a számozást elvetettem.
  • Ugyan az ideiglenes csatornából kiszúrt egy kicsit az árfolyam, de mégsem gondolom azt, hogy a [v]/(iv) elészült volna, mert nagyon kicsi ez a négyes, időben nem korrigált még eleget. És egyébként is, a w(ii) egy zigzag volt, ez a hullám is az (H1-en látszik, nem rakom fel), és ha (iv)-nek számoznám, az ellentmondana a változatosság elvének. Inkább csak a (iv)/a volt ez a hullám, mondjuk egy flat eleje.
  • Van egy hívogató rés 7000 alatt, az be kellene töltenie. 
A maradék shortot 7000 körül tervezem zárni. A 7800-8000 pedig benne van, a longokat ezért tartom, és ha látom, hogy fordul, akkor bővítek.

D1:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése