2016. szeptember 24., szombat

DAX daytrade

A pénteki utolsó shortom története:

  • M5-ön egy BeSS majdnem kialakult. A jobb láb utáni gyertya még nem készült el, de kicsi volt a valószínűsége, hogy új csúcsot csinál, mert folyamatosan süllyedt az árfolyam.
  • Order: 10626, M1-en az előző gyertya testében. SL: 10640, a BeSS bal lába fölé biztonságos távolságban. TP: 10605, mert ugyan a kerek számokat szereti elérni az árfolyam, de nagy a harc a közelükben. A biztonságos megközelétés az, ha az áttörés előtt zárok. RR = 1,56.
  • 10612-nél a felét kézzel zártam, RR egy fölé ment, de lassú volt az esés. És menni akartam haza. RR = 1,02.
  • Elkezdett emelkedni az árfolyam, és amikor a Kennedy trendcsatorna alját elérte, zártam kézzel a másik felét is. Nem húztam le a stopot ide, mert az FXCM market maker, de zártam, mert az tűnt biztonságosnak.
  • RR = 0,76 az egész trade-re, nem túl jó, de a kockázat végig minimális volt, folyamatosan ment lefelé az árfolyam, és az első csomagot az alj körül tudtam zárni.
  • Zárásig lement még 10604-ig a DAX, de kinek volt azt kedve kivárni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése