2016. szeptember 24., szombat

DAX

A 09.16-án indult impulzus nagyon jól csatornázható, igen csalódott leszek, ha nem úgy megy, ahogyan rajzoltam. Bekarikáztam, mikor törte a Kennedy és az ideiglenes Elliott-i csatornákat, most már valószínűleg az w[v] fog futni. Bár fordulós jelzés még nem volt, belefér az is, ha egy kicsit még esik. Ha nagyon közel van egy kerek szinthez az árfolyam, azt általában eléri, és a 10600 még nem volt meg, 10604 az eddigi alj.

A w[v] laposabb lesz, mint a [iii], és valószínűleg hosszabb ideig fog tartani. Jellemző, hogy valamelyik előző csatornára közelít rá, de azt nem metszi. Én a Kennedyhez mértem (fekete), de simán lehet, hogy a másikhoz fog konvergálni. Mindegy, a 10850-et csak eléri, kellene egy új lokális csúcs a lefordulás előtt.

A jövő hét longosnak néz ki, sok-sok korrekcióval. Nem a nagy w[v] kétszáz pontos emelkedését, hanem csak részeket akarok belőle lekereskedni.

H1:

3 megjegyzés:

  1. Szia Zartavszki örülök, hogy foglalkozol azon termékek elemzésével amelyekkel én is kereskedem elég régen figyelem az oldaladon ki tett elemzéseket, te most hogyan látod a DAXot én min 11000 fölé.
    Az OTP szerinted meddig megy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont most írtam OTP-ről, kiraktam egy posztot. Le 7000-ig, aztán fel 7800-ig röviden.

      DAX egy háromszöget csinál most szerintem, le fog menni még, de nem igazán zuhan, csak 100-200 pontot, aztán 10800 fölé, akár 11k, és utána bezuhan 9000 alá. Most így látom, majd hétvégén megnézem részletesen.

      Törlés
  2. Kösz a DAX jelzésed akkor egy irányt látunk de ettől függetlenül a DAX longom több mint 2/3 ma 10560-on zártam nap végére a maradék egy kis mínuszba került. OTP vel tavaly óta nem kereskedem most próbálok rajta fogást találni kösz a válaszod otp shortba gondolkodom de még nem léptem meg.

    VálaszTörlés