2016. március 2., szerda

Richter

Long certiket ma eladtam. Múlt hét hétfőn vettem belőlük, TL05 és TL06-ot, és összességében 20,95%-ot kaszáltam velük. Sávosan szálltam ki a TL05-ből, 1500 és 1515 között, a végét a szűk stoppal intéztem el.

Rengeteget mehet még, ha most a w(5) fut új ATH-ra, de az is lehet, hogy ez egy B hullám (zz), és most a [c] of B fut. Annyi biztos, hogy most egy erős impulzus közeledik a vége felé, és ötödik hullámban nem jó sokáig maradni. A csatornák alapján (m15 szerint) itt most egy nagyobb korrekció jön. Persze az is lehet, hogy egy harmadik hullám elejéből ugrottam ki, majd elválik.

Ha m15-ön RSI lemegy 50 alá, a bull ellenállás sávjába, és utána újra megindul fölfelé, akkor majd újra beleveszek. Addig ülök a zsákomon és számolgatom a pénzem, kicsit vigasztalom magam a DAX bukók után.

m15:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése